so toninght..

lalalalalala..
ikväll skaa jag till lindaa♥
tjejmys med bastu film och sånt ;) temat e typ färggltt, har jag något sånt? knappast!
så jag vet inte riktigt hur jag ska göra..
men kanske en turkos klänning? äh förfan vi får se helt enkelt! :D lägger kanske in en bild på hur jag ser ut innan jag sticker, annars får ni ju se massa bilder från kvällen imorgon :D antingen här eller på lindis blogg ;)
min kära Nikon D90 får ialla fall henka :)
nu måste jag skriva vidare på engelskan pussss♥
förrförra veckan hos mig :P eller när det var...


Kommentarer
Postat av: linda

haha den kissnödiga bilden!!! :P

2010-10-15 @ 17:28:29
URL: http://lindainaction.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0