jag har tråkigt

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta jeans, blå vit randig tröja
Vad använder du just nu för skor: blåvitrandiga tygskor från förra året, därav hålet på tån..
Favoritfärg på kläder: Svart eller vitt tror jag..

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: pappa
Du delade en drink med: haha jaadu..
Du gick på bio med: Det var ganska länge sen..
Du gick på stan med: syster
Skällde på dig: pappa.

Senaste
Låt du hörde:
bruce springsteen, born in the U.S.A.
Film du såg: höhöhö shrek 2 (med småkusinerna)
Mat du åt: köttbullar med tomatsås och pasta.
Kram: heh paappaa
Puss: -:-
Fest: Hm..
Känslan: TRÖTT!!
Ilska: hmm.. saga, helt klart.
Resa: Utomlands? thailandet, december-januari.
Glädje: Vet inte
Dröm: det kommer jag inte ihåg, brukar inte minnas drömmar
Boken du läste: senast jag läste en riktig bok var i thailand.. ooups..
Personen du träffade: pappi
Personen du pratade i telefon med: måste nog varit mamma oxå eller om det var emma..
Personen du fick sms av: linda
Gången du åt en 7-eleven korv: never
Gången du var utomhus: Idag när jag var i stan.
Gången du sov: Imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: nyss
Saken du köpte:
t-shirt, bruce springsteen.

Om dig

Namn: linn
Ålder: 13
Smeknamn: har inget eller isf linnsan (idérikt jajjamänsan!)
Syskon: en lillasyster (saga)
Sysselsättning: Är med kompisar och rider.
Bra egenskaper: Haha det är svårt.. bra hand om barn och djur och så?
Dåliga egenskaper: Jag.. är väl inte alltid så snäll kanske?
Linje/klass: 7m
Hårfärg: blond/Brunett
Ögonfärg: Grön/bruna
Skostorlek: 40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0