happy haloween!

31 oktober haloween.
halowwen idag, ska på middag hos mamma och pappas kompisar, inte det roligaste man kan göra på haloween..
måste dessutom gå och lägga mig ganska tidigt eftersom jag ska tävla imorgon. haha e fett nervös första gången jag hoppar 80 cm i en tävling annars har jag ju hoppat tyyp 110 men tävling e ju lixom en annan sak, dessutom med en unghäst men hdet ska nog gå bra. ni får hålla en tumme för mig. ska hursomhelst vara i stallet klockan 10 så jag kan lixom inte riktigt vara uppe hela natten.  blir en lång dag imorgon. kom gärna och heja stallet ligger i gustavsberg och addressen finns på www.gurs.se . just det! igår, det var inte så läskigt som jag hade förväntat mig, lite läskiga spökhistorier inte alls så läskig spökrunda i skogen och sedan en middag me grönt pulvermos..
vad ska ni göra ikväll då?

kärlek

linnelise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0