daaagen

heeeej! idaag så vare massa grejjer vakna runt typ kvart i 7 ducha satte på mig gympakläder. för vi skulle ha orgentering. sen så skutsa mamma mig dit, tack  sen såå  sprang jag och lina första banan den va ju tyyp lätt men sen så skulle vi springa andra banan med calle och theo tja vad ska men säga, det gick väl mindre bra:P ajja fikan var trevlig iaf. hehe. sen irra vi runt lite till och blablabla och massa skit som ni säkert inte pallar läsa. sen fick man iaf gå "tillbaka till skolan". men vi gck hem (jag, lina & calle) och tyyp hann asa mycket, på bara en timma!! vi tyyp ducha gorde mat, åt upp den och hann till skolan klockan 12. de e coolt. sen så typ hade vi rep resten av dan. gick hem ut med viggo. och tove med bamse. sen träffa jag linda och freddie så vi tyyp gick och köpte godis hehe. åt midda, nu ska jag träffa dom igen. ses senare kanske.   kärlek
linnelise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0