rolig dag! läs detta det e kul!

idag var jag malin syrran och ida syrrans kompis och red på långsunda.
jag och malin gick och hämta rotta och mattheus(hästarna) vi borsta och gorde dem i årdnig sen så red vi och saga och ida. vi red bort till vattnet och bada och simma de med hästarna, skitmysigt! <3 sen åt vi matsäck och bada lite till:).
sen red vi tbks, försökte rida lite i padocken, gick iinte så bra sen red jag och malin ut en liten bit på långsunda vägen kuul:) sen så när vi skulle tbks så stod en häst där, mitt på vägen! hihi då kom saga och ida ida sprang efter grimma och grimm skaft. fånga in honom sen ledde malin honom, jag red mattheus tbks. dä va en skojjig dag, kanske ska bada nästa gång också tog inga bilder men får göra det då..
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0