dålig update

och jaa va har hänt sen sist? okej kommer troligtvis inte komma ihåg allt, men.. lets give it a try!
  • jag har typ ridit ut, massor med miranda och anna :D
  • haha jag hade med mig chai latte, gissa vilken klass som drogar chai latte nu?? på inte tal om mig, hehe...
  • jag fyller år om typ 5 dagar :D
  • hade bakprov idag, gick awesome, men haha eftersom det e typ enda ämnet jag kan så skulle det va konstigt annat hahaha...
  • joo... jaag, hmm, vad mer? jo! jag har typ planer för hela helgen, alla kanske inte e typ awesooome, men skoj :)
  • tänkte lägga ett bud på ett skrittäcke om ngn vill veta, ett som jag velat ha suuper länge!! :D för typ 100 :- nice?? kunde inte kopiera bilden men jag gör det imorgon på skoldatorn okej? :)
  • jag ska:
- fredag: mamma tränar för pedro som kommer från portugal till kovik (där vi har hercules), jag ska va typ skötare av ngt slag, mocka och annat skojsigt haha :P sen på kvällen ska hela kovik- gänget äta middag på långa raden haha :) så då blire resturang :)
- lördag: pedro igen, samma ungefär förutom att på kvällen ska typ hela tjocka släkten komma och typ fira mig :P
- söndag; jag har träning för olle, stackars hercules dressyr tre dagar i rad... jaja har ju ridit ut maaaassor nu så :) sen på kvällen ska vi till min fina kusin som fyller 20!! :D guud haha, var hon inte 10 nyss??

sista inlägget för ikväll, vi höres hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0