Miranda♥

helgen har då tillbringats med finaste miranda, och hästarna :P :)
kom till stallet vid 8 igår morse, min snälla amma skjutsade mig :D vi borstade tinder och fixade lite, sen lastade vi han, gick på en halvtimma, så vi kom iväg vid typ kvart över 10 kanske, kom dit runt 11, meeen vi skulle ju faktiskt inte behöft va där förrans typ 3.... menmen huvudsaken är ju att allt gick bra, och det gjorde det ju!
sen åkte vi hem, jag pussade lite på hercules, fixade hans vattenhink och lite så, sen så fixade lite med tinder också :) han fick vintertäcket för det är ju så jävlarns kallt i utestallet nu! nollgradigt  eller ner på nätterna! sen åkte vi hem till miranda, vi frös utav bara helvete! tog en varm dush, då blev det lite bättre :) åt goood middag, kolla på VM och hade skojjs ;) vi somnade ganska tidigt typ 12 :) gick upp vid 9 åt frukost, åkte ner till stallet i transporten busigt hihi;)
sen har vi varit i stallet ifem timmar idag, har vi fått mycket gjort? haha nää inte särskilt ;P men lite iaf :) vi har mockat, gjort vatten, påsar, fodrat både lunch och em, haft lektion för juni, ätit och så har jag ridit oxå:) blev så inspirerad från igår så jag ville köra lite bruksridning, han var såååå duktig! :D gick jätte jätte bra! :D hoppade 70, det var andra gången jag hoppade så jag är jätte nöjd :) haft sjukt najs helg helt enkelt!:)

världens finaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0