lite svar till frågestunden

frida
dina bästa kompisar? mina bästa kompisar, hm svår fråga, asså alla mina kompisar är ju mina bästa kompisar, men det finns ju dom som jag är mer eller mindre med ;) men i skolan e jag väl mest med ebba och eve, och sen e jag ju mycket med miranda :)
favorit kläder?
det måste nog va svarta strumbyxor och stooora tröjor haha!
vilken klass går du i? jag går i 8ma, en musikklass ;P
är den bra? jaa, den e väl bra alla e ju musiknördar men men :P
linda
Klart att man ska fråga något! :) <3
Vad har du för smink dagligen? jag har oftast typ concealer, liiite brunpuder på näs och kindben ibland foundation, rouge, och mascara :) ibland blir det väl lite eyeliner också :)
Vart handlar du oftast dina kläder ifrån? om jag vill köpa lite dyrare så systrarna i handelshuset, awesome rags och jackie, om jag vill ha lite mer "budget" så blir det väl typ H&M, JC, eller topshop när jag har tid att åka in till stan :)

PUUSS, du är sjukt grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0