din jävla idiot..

asså du ska bara veta att jag också e så jävla sårbar vad fan har hänt med dig? men nu ska jag skita i dig, skita i allt, bärja om på nytt. jag ska fan inte ta och bry mig om dig, för jag vet att ag e så jävla mycket mer värd än dig! tur i alla fall att jag har riktiga kompisar som faktiskt bryr mig om mig. älskar dig e, du e allt♥ haha hm.. båda börjar på e, både idioten som bara kan dö, och den bästaste vännen man kan ha, men jag tror du vet vem du e, och du ska bara veta att jag inte bryr mig om dig! ska ta och reda ut mitt liv, satsa mer på skolan riktiga kompisar. bara så du vet din jävla idiot! asså jag fattar inte, förstår du inte att jag också e sårbara din jävla *****!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch fyfan att man kan vara så kall och göra något sånt utan att ens bry sig? Men tur i oturen kanske, nu vet du ju vem man kan lite på och inte.

2010-05-09 @ 16:04:58
URL: http://viola.devote.se
Postat av: wendela

alla människor är trots allt lika mycket värda.

2010-05-20 @ 09:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0