stallet..

hej! nu är jag i stallet förlåt att jag inte hunnit skriva idag men det har varit fullt upp! först, vakna vi 8 sen runt 9 10 gick jag till skolan med linda och fred eller ja vi tog nacka gymnasium-bussen. sen så gick jag i skolan hela dagen förutom då jag gick hem och hämta min kamera och åt nudlar. sen va det meera skola sen så var det direkt till stallet som vanligt som gällde. nu e jag också i stallet men har lite tyyp middags paus ska snart gå och jobba igen men orkar inte riktigt än;) vi har fått en ny lektions häst Spike heter han ska gå och titta till honom med. har otroligt sötsug! ajja nu måste jag gå, kanske skriver ett till inlägg sen när jag kommit hem., får se.. kärlek
linnelise


Kommentarer
Postat av: linda

Roligt med en ny häst i stallet, om du tog några bilder med kameran lägg upp dom på bloggen och gör en bild bomb som jag och fred brukar göra :)

2009-09-28 @ 22:18:42
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0