samanställning..

häj, åt vid halv nie sen bar det av mot freddie o linda med syrran calle, senare kom hannes mä. vi typ gorde inte så mycket kolla lite tv HJÄLP de e kul. satt lite vid datan sedan typ kolla lite klipp på youtube kolla mer tv åt paj prata. funny.
ska snart gå å lägga mig men pallar inte än. imorgon ska jag nog försöka åka in till staden om jag hittar någon som vill joina? :) annars så får jag hiotta på något annat kul :P.
kort om dagen.. vakna typ 7 å gosa lite med icki picki (viggo min hunds smeknamn) iaf av mig. sen iaf så sommna jag om till typ halv tio, tio någon gång sköönt! sen så träffa jag freddie å lindsay runt 1. vi tyyp hoppa studsmatta, hade mysig picknic medmera, najs!
sen skulle jag hem å mejka mej å sånt för kvällen då calle m. familj kom. senså träffa vi linsay å freddie. vi tog lite fiina bilder idag men det va med linsays kamera men lovar, lägger upp så fort jag fått dom. kärlek
linnelise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0