"shopping...

hej, idag var en lååång dag! en del skoj en del massa tråk skola.
först, försov mig till kvart över sju, sprang runt och visste inte vad jag skulle ha på mig! åt typ en halv macka och yoghurt sen så blev det brottom för då kom jag på att jag skulle cykla med Linda! springa till cykeln kom inte iväg förrän typ 8!! kom till skolan flåsandes började med no sen så segade sig dagen fram som en snigel som måste dra en traktor med sig. sen så åkte jag hem med freddie och linda. gick ut med viggo och åkte in til stan med linda, fred och viggo. väl framme, lämna viggo hos mamma. sen åkte vi in till t-centralen.. kolla massa butiker bland annat hm köpte en t-shirt. jag har 10% rabatt där (club dagar tyyp) så det e bra. ska köpa ny foundation, troligtvis miracel totch by max faktor. se bilden. jag köpte en varm choklad med marsmallows, mmmmums. åkte hemmåt vid halv sju, jag åkte in mot medis och linda och fred fortsatte in till nacka. sitter just nu hos mamma på hennes jobb asså. kärlek linnelse <3


Kommentarer
Postat av: linda

INTE BLOGGAT NÅTT !!!!! :( :@

2009-10-06 @ 08:27:16
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/
Postat av: linda

SVAR: haha tack :D

2009-10-08 @ 19:45:12
URL: http://lindsaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0