skolan...

sitte  just nu i skolan BLä har lunch rast sitter med datorn med vännerna hanna som just kommit hem från frankrike<3 och ebba viola och nu kom vendela me:) alla spelar farm ville förutom jag hahah alla tyyp spelar fam ville men jag står ut ur mängden haha. idag har jag en trekvarts ärmad tröja med en urringning i ryggen:P svart köpt från jc för typ ett år sedan 150:- tror jag:) sen så har jag jeans thigts och rosset halsban 79:- båda från bikbok. sheperds 999:-. nu komme vi att ha musik resten av eftermiddan det betyder inga datorer så därmed ingen bloggning:( sen ska jag till stallet och jobba hela kvällen:) okej ja måttligt kul men asså jag får ju faktiskt vara med mina kära vänner<3 måste kila nu.
kärlek
linnelise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0