jävla sprutan...

den där jävla svininfluensasprutan har gjort mig sjuk det e därför jag inte har bloggat på så länge. har helt enkelt inte orkat hade 38,3 graders feber uch, men nu känns det bättre:). jag har värsta jul/lucia-känslan gud vad jag längtar till lucia med konserter skit-jobbiga rep och lussebullar♥ och till julen peppar kakor julafton och sedan, den 27 då det bär av till THAILAND över nyår♥ eftersom jag har en sån feeling så tänkte jag lägga upp lite julklappstips om du vill ge någon kompis något i julklapp men ändå ha råd att köpa julklappar till familjen syskon och släkten♥

det ser ut som en julgranskula men är egentligen ett läppglans 29:- på H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0